5 października 2007

II Warsztaty Event Managera w coraz większym gronie















Już po raz drugi odbyły się warsztaty dla Event Managerów.Tym razem w spotkaniu uczestniczyło ok 45 osób.

-Bardzo się cieszę, że ze spotkania na spotkanie liczba uczestników rośnie. Na pierwszym spotkaniu było ok 30 osób, ostatnio już ponad 40 Frekwencja pokazuje, że rośnie liczba zwolenników tej inicjatywy, co świadczy o tym, że osoby zajmujące się na co dzień organizacją eventów chcą się spotykać, dzielić wiedzą i doświadczeniami oraz nawiązywać kontakty, mówi Monika Krusiewicz, z firmy InDreams, organizator warsztatów. Tak duże zainteresowani warsztatami, to również dowód na to , że brakował dotychczas tego typu spotkań, dodaje Monika Krusiewicz

Warsztaty składały się z wystąpienia merytorycznego oraz dyskusji panelowej। Jako pierwszy wystąpił Michał Jankowiak, właściciel - MichalJankowiak।pl, NLPBiznes.pl, inicjator ogólnopolskiej sieci klubów NLP - rozwoju osobistego, biznesu i grup kreatywnych. Jego temat to "NLP i wystąpienia publiczne, czyli jak zarządzać wyobraźnią słuchaczy? Jankowiak próbował uświadomić uczestnikom , że każdy z nas, zanim cokolwiek kupi - gazetę, samochód, informację, lub cokolwiek innego, musi to coś sobie najpierw wyobrazić. Musi stworzyć mentalny obraz i na jego podstawie zdecydować - tak lub nie. Wyobraźnia naszego klienta może być zatem naszym największym sprzymierzeńcem. Możemy zatem nauczyć się jak nią kierować, jak tworzyć genialne obrazy i wizje i dzięki temu sprzedawać marzenia i emocje.

Organizatorzy zaplanowali również sesję dyskusyjną na temat kondycji branży eventowej। Były dwa główne powody wywołania tego dialogu। Pierwszy, to obecność na warsztacie znanego socjologa i dziennikarza tygodnika "Polityka" -Mirosława Pęczaka, który zadeklarował napisanie artykułu na temat branży eventów. Drugi powód to inicjatywa stworzenia na postawie wniosków z dyskusji oraz ankiet na temat branży eventowej rozesłanych do ponad 464 osób z grupy Event Manager(Golden Line) raportu. Raport ukarze się w dodatku o eventach w październikowym wydaniu nowego miesięcznika "Trade Marketer". Dyskusja skupiła się na" żywych " w ostatnim czasie tematach dotyczących organizacji eventów. Jednym z nich był problem podkradania przez nieuczciwe firmy pomysłów (scenariuszy) imprez i podpisywani się pod nimi jako własnymi. Event Managerowie szukali odpowiedzi na pytanie jak z tym walczyć. Mówili m.in o stworzeniu czarnej listy nieetycznie działających firm lub przekazywanie sobie na wzajem informacji o nieuczciwych praktykach. Inne rozwiązanie jakie poddali, to podpisywanie przed organizacją eventu między zleceniodawcą a organizatorem umowy o zachowaniu poufności.

Dyskutowano również na temat wymagań klientów। Jak twierdzą Event Managerowie, wymagania klientów coraz bardziej rosną। Oczekują coraz ciekawszych pomysłów, scenariuszy, atrakcji. Podnoszą tym samym poprzeczkę organizatorom eventów. Chcą być zaskakiwani wciąż czymś nowym , czymś co zachwyci ich samych, ich gości i zainteresuje media. Coraz częściej w eventach chcieliby widzieć nowinki technologiczne i multimedialne. Podczas spotkania padły też pomysły powołania stowarzyszenia firm eventowych lub osób zajmujących się organizacją imprez. Zdaniem Event Managerów taka inicjatywa mogła by się przyczynić do stoworzenia określonych standardów w tej branży.

Spotkanie było również okazją do rozstrzygnięcia konkursu na nazwę warsztatów, który został ogłoszony podczas pierwszego spotkania. Wygrał pomysł Seweryna Jakubca, Event Managera, freelancera. Od tej pory spotkania będą odbywały sie pod nazwą Event Managers Club. Zwycięzca otrzymał drewnianą skrzynkę ze słodkościami i trunkami, ufundowaną przez firmę Nobilia.

II Warsztat Event Managera odbył się 25 września w warszawskim Clubie70. Następne spotkanie odbędzie się 30 października o godz. 17.00 w tym samym miejscu.
Szczegóły wkrótce.

Organizator:
Monika Krusiewicz
InDreams
www.indreams.pl
mo80nika@go2.pl
kom:0692 44 86 87


Foto relacja








Brak komentarzy: