5 października 2007

I Warszaty Event Managerów już za nami

Ponad 30 Event Managerów, interesujące tematy, atmosfera integracji.
Tak skrócie można opisać pierwsze warsztaty Event Managerów, które odbyły się 28.sierpnia br. w warszawskim Clubie Balsam.

- Warsztaty zorganizowaliśmy po raz pierwszy. Z pewnością będziemy kontynuować tego typu spotkania, ponieważ widzimy bardzo duże zainteresowanie i poparcie branży. Pokazała to m.in. frekwencja podczas pierwszego spotkania. Uczestniczyło w nim ponad 30 osób. Byli to głównie Event Managerowie z agencji eventowych, agencji PR, biur turystycznych oraz zleceniodawcy imprez, mówi Monika Krusiewicz, współorganizator warsztatów, przedstawicielka firmy InDreams ।

-Wierzymy, że tylko spotkania i dyskusje na tematy związane z naszą codzienną pracą mogą przyczynić się do większej integracji, wymiany doświadczeń oraz wypracowania pewnych reguł i standardów w branży. Podczas spotkań możemy się od siebie uczyć nawzajem i działać dla dobra tej wąskiej jeszcze w Polsce, ale bardzo dynamicznie rozwijającej się branży, dodaje Monika Krusiewicz.

Testy osobowości, przepis na idealny event i chodzenie po wodzie
Warsztat podzielony były na trzy bloki tematyczne. Pierwszy, dotyczył komunikacji, sposobu podejmowania decyzji, oceny wyborów życiowych, które mogą okazać się przydatne zarówno w życiu codziennym, w pracy w rodzinie, jak również przy sprzedaży i dostarczaniu usług. Uczestnicy mogli m.in. dowiedzieć się jak można zbadać własną osobowość w oparciu o kwestionariusz MBTI. Blok prowadzony był przez dwóch trenerów umiejętności miękkich w zarządzaniu. Jakuba Kłoskowskiego, Marcina Oziębłego.

W drugiej części, prowadzonej przez Monikę Krusiewicz, uczestnicy wspólnie tworzyli przepis na udany event. Próbowali odpowiedzieć na pytania, jak powinni podejść do organizacji eventu, aby spełniał wymogi zleceniodawcy i był atrakcyjny dla uczestników. Zastanowili się, na jakie elementy należy zwrócić szczególną uwagę organizując takie wydarzenia jak konferencja, wyjazd motywacyjny czy event promocyjny i jakimi problemami należy się liczyć podczas realizacji.

Trzeci blok był prezentacją nowego urządzenia na polskim rynku dystrybuowanego przez firmę HiMedia. Ta nowość to podłoga interaktywna, którą można wykorzystać jako atrakcję na różnego rodzaju eventach jak targi i konferencje czy jako nośnik promocyjno-reklamowy. Dzięki urządzeniu zwyczajną podłogę można zmienić w intereaktywne boisko piłkarskie, łąkę czy akwarium z rybkami.

Potrzeba nowych standardów
-Uważam, że takie spotkania mają zasadność, bo mogą przekonać niedowiarków, a "wiarków" upewnić, że w gruncie rzeczy jeśli będziemy częściej ze sobą rozmawiać i mieszać w tym tyglu, to i jakość usług świadczonych przez nas może się poprawić, mówi Joanna Wysocka z agencji Hankus, jedna z uczestniczek warsztatów. Opinię podziela też kolejna uczestniczka।

-Eventy odgrywają coraz większą rolę w komunikacji marketingowej firm. Branża eventowa powinna się więc doszkalać, wymieniać doświadczeniami, tworzyć standardy, jednym słowem profesjonalizować usługi z zakresu event marketingu. Chcemy, aby nasza branża miała wypracowane, ujednolicone standardy działań tak jak ma to miejsce na rynku zachodnim. A kto ma się tym zająć jak nie ludzie z tej branży? Inną zaletą takich spotkań jest pogłębianie wiedzy (warsztaty tematyczne) oraz wymienianie się doświadczeniami. A to duży krok do tego aby zdobytą wiedzą dzielić się z klientami, edukować ich o potrzebie i skuteczności wykorzystywania tego typu narzędzia marketingowego, mówi Małgorzata Leszczyńska , Event Director w Agencja Reklamowej "trzy,14 ".

Pełna relacja zdjęciowa: www.konferencje.pl/pl/aktualno-ci/aktualno-ci/w...

Brak komentarzy: