28 września 2010

Ruszają studia podyplomowe- Organizacja Wydarzeń i Sponsoringu




Eventy są jedną z najszybciej rozwijających się form komunikacji biznesowej. W okresie ostatnich trzech lat przyrost liczby wydarzeń był w Polsce większy, niż przyrost liczby nowych użytkowników przyłączanych do Internetu. Wydarzenia generują coraz to nowe formy komunikacji z uczestnikami i przyjmują nowe funkcje w marketingu.

Wiedza na temat wydarzeń promocyjnych ewoluuje bardzo powoli. W Polsce wydano dotychczas dwie monografie dotyczące event marketingu i kilka publikacji poświęconych sponsoringowi. Naukowców zajmujących się tą tematyką można policzyć na palcach obu rąk. Jednocześnie lawinowo rośnie liczba agencji eventowych i pracujących w nich osób. Konkurencja na tym rynku sprowadza się do podstawowego czynnika: kompetencji.


Proponujemy Państwu udział w szczególnym przedsięwzięciu edukacyjnym - Podyplomowych Studiach Organizacji Wydarzeń i Sponsoringu realzowanym przez Wyższą Szkołę Promocji w Warszawe.

Wyjątkowym tematycznie, ale także organizacyjnie: studia są organizowane w cyklu jednosemestralnym (sześć sobotnio-niedzielnych zjazdów: 16-17 października, 6-7 i 21-22 listopada, 4-5 i 18-19 grudnia 2010 roku oraz 15-16 stycznia 2011 roku w godzinach 9.30-17.30) i nie wymagają napisania końcowej pracy (obowiązuje testowy egzamin).

Zajęcia w 4-godzinnych blokach będą prowadzić najbardziej doświadczeni fachowcy z branży i specjalizujący się w tematyce eventowej nauczyciele akademiccy: Joanna Bastrzyk (Studio Dwa), dr Marek Datko (autor książki pt. Sponsoring. Strategia, promocja, komunikacja), prof. Adam Grzegorczyk (autor książki pt. Sponsoring kultury), Michał Jabłoński (They.pl), Monika Krusiewicz (Event Managers' Club), Agnieszka Niburska (manager ds. PR HBO), Justyna Ogłozińska (Senior Marketing Brand Manager Claudia), Agnieszka Oleszczuk-Widawska (evenea.pl), Piotr Pietrzak (Havas Sports & Entertainment), prof. Jolanta Polakowska Kujawa (autorka książki pt. Sponsoring. Aspekty prawne i gospodarcze), Jacek Stachera (Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy), Marek Szpendowski (Viva Art Music), Sylwia Ziemacka (Euro RSCG 4D).

Uczestnicy studiów otrzymają obszerne materiały pomocnicze i publikacje książkowe z zakresu omawianych zagadnień. Organizatorem studiów jest Wyższa Szkoła Promocji w Warszawie, uczelnia prowadząca studia licencjackie i magisterskie w specjalnościach reklama, PR, projektowanie multimedialne, zarządzanie zasobami ludzkimi.

Opłata za udział w studiach wynosi 4.900 zł (w przypadku płatności w dwóch ratach - 2 x 2.600 zł)

Członkowie Event Managers Club (EMC) mogą liczyć na specjalny rabat w wysokości 1.000 złotych. Rabat ten przysługuje także osobom rekomendowanym przez członków EMC.

W semestrze limit miejsc na studiach wynosi 40. O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń. Więcej informacji o studiach podyplomowych znajdziecie Państwo pod linkiem :

wsp.pl/index.php/pl,2,75,85,1,poedyploemoewe_st...,
lub e-mailem :j.konopka@wsp.pl

Nie czekaj!

Dołącz do Klubu! Rozwijaj się z branżą!

Brak komentarzy: