18 sierpnia 2010

Konferencja -Hotele versus Meetning Plannerzy. Współpraca gwarancją sukcesu


Partnerzy konferencji:





Event Managers Club, zrzeszający organizatorów i zleceniodawców eventów z całej Polski oraz portal MeetingPlanner.pl adresowany do przedstawicieli branży spotkań (MICE), organizują 1 października 2010 r, podczas III Międzynarodowych Targów Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel w Centrum Targowo- Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56C, konferencję „ Hotele versus Agencje Eventowe. Współpraca gwarancją sukcesu”.
Wydarzenie skierowanie jest do organizatorów spotkań firmowych oraz osób odpowiedzialnych po stronie hotelu za obsługę imprez takich jak konferencje, bankiety, eventy związane z promocją produktu i marki. Spotkanie utrzymane zostanie w konwencji „Fast Date” – każdy uczestnik ze strony hotelu będzie miał możliwość piętnastominutowego, indywidualnego spotkania ze zleceniodawcą korporacyjnym lub przedstawicielem agencji eventowej.

Konferencja będzie okazją do nawiązania nowych kontaktów a także dyskusji i zwrócenia uwagi na problemy jakie pojawiają się na linii działania hotel – meeting planner.
Będzie to również próba odpowiedzi na pytania: na co zwrócić uwagę, co usprawnić, aby działać wydajniej, skuteczniej i profesjonalnie. Spotkanie będzie również okazją do wymiany wiedzy, doświadczeń co przyczynić ma się do integracji branży.

W trakcie spotkania uczestnicy będą mogli również wrzucać do specjalnej "Skrzyni pomysłów" propozycje dotyczące usprawnienia współpracy na linii menadżer hotelu - meeting planner. Zamysłem organizatorów jest skupienie się na dotychczasowych, niekoniecznie idealnych doświadczeniach Stron, aby na ich podstawie wyciągnąć wnioski na przyszłość.



Program :

10.30 przybycie uczestników
10.40 powitanie uczestników
10.45 – 11.15 dyskusja „Hotele versus meeting plannerzy” – przedstawiciel hotelu, korporacji i agencji.
11.15 – 12.15 Fast Date - pierwsza tura spotkań (4x15 min)
12.15 – 12.30 przerwa
12.30 – 13.30 Fast Date - druga tura spotkań (4x15 min)
13.30 – 13.35 podsumowanie spotkań Fast Date
13.35 – 14.00 ogłoszenie wyników Badania 100x100 i wręczenie wyróżnień MP Recommended
14.00- Losowanie nagrody wśród uczestników. Do wygrana pobyt w Hotelu Żubrówka w Białowieży.


Wstęp na konferencję jest bezpłatny po wcześniejszym zgłoszeniu na dwa adresy: : info.primaverapr@gmail.com i agata.kurowska@meetingplanner.pl( z informacją o nazwie firmy i zajmowanym stanowisku ) .

Liczba miejsc ograniczona !

Brak komentarzy: