Stowarzyszenie Branży Eventowej we współpracy z portalem http://www.gazeta.pl/ organizuje trzecią konferencję z cyklu :”Obierz kierunek na event”. Tym razem tytuł konferencji brzmi- „Event- skuteczne narzędzie wsparcia sprzedaży”.
-To co w głównej mierze decyduje o funkcjonowaniu firm i instytucji to jej zyski. Drugim ogromnym potencjałem firmy są zmotywowani pracownicy oraz lojalni klienci.
Odpowiednie zarządzanie sprzedażą oraz pracownikami i klientami jest szczególnie istotnie w czasie kryzysu ekonomicznego, który dotyka obecnie wielu firm. Wykorzystanie niestandardowych narzędzi może okazać się kluczem do sukcesu. Jednym z nich jest dobrze zaplanowany i zorganizowany event, mówi Monika Krusiewicz, prezes Stowarzyszenia Branży Eventowej.
Uczestnicy konferencji dowiedzą się m.in.: do jakiego celu wykorzystać dany rodzaj eventu, jak zmierzyć skuteczność eventów w procesie wsparcia sprzedaż czy jak istotna jest komunikacja przed, w czasie i po zakończeniu wydarzenia. Konferencja odbędzie się 3 czerwca br. w siedzibie Agory, ul. Czerska 8/10.Udział w wydarzeniu jest bezpłatny po wcześniejszym zgłoszeniu się na adres: gajewska.a@gmail.com
http://www.sbe.org.pl/
Program:
10.30-11.30 –Incentive jako skuteczne narzędzie wpływania na wyniki finansowe firmy.
Prowadzący: Krzysztof Michniewicz i Krzysztof Kozak ,firma Incentive Concept.
11.30-12.30 -. Lojalność Dystrybutorów czyli ile mamy udziału w rynku?
Prowadzący: Michał Czerwiński, firma InDreams.
12.30-12.45 –Przerwa kawowa
12.45-13.45 – Promocja sprzedaży jako Event.
Prowadzący : Waldemar Mrugała i Jan Walkiewicz , firma PMI Combera
13.45-14.45 Product Placement podczas eventów -skuteczna i niedroga forma wsparcia sprzedaży.
Prowadzący: Artur Beck, firma Creative Media
14.45-15.00 Przerwa kawowa
15.00-16.00 Zmierz swój event - czyli systemy monitorowania aktywności i ruchu uczestników
Prowadzący: Jan Biłyk, firma Infrared Group
16।00-16.15 Czas na pytania i dyskusję
-To co w głównej mierze decyduje o funkcjonowaniu firm i instytucji to jej zyski. Drugim ogromnym potencjałem firmy są zmotywowani pracownicy oraz lojalni klienci.
Odpowiednie zarządzanie sprzedażą oraz pracownikami i klientami jest szczególnie istotnie w czasie kryzysu ekonomicznego, który dotyka obecnie wielu firm. Wykorzystanie niestandardowych narzędzi może okazać się kluczem do sukcesu. Jednym z nich jest dobrze zaplanowany i zorganizowany event, mówi Monika Krusiewicz, prezes Stowarzyszenia Branży Eventowej.
Uczestnicy konferencji dowiedzą się m.in.: do jakiego celu wykorzystać dany rodzaj eventu, jak zmierzyć skuteczność eventów w procesie wsparcia sprzedaż czy jak istotna jest komunikacja przed, w czasie i po zakończeniu wydarzenia. Konferencja odbędzie się 3 czerwca br. w siedzibie Agory, ul. Czerska 8/10.Udział w wydarzeniu jest bezpłatny po wcześniejszym zgłoszeniu się na adres: gajewska.a@gmail.com
http://www.sbe.org.pl/
Program:
10.30-11.30 –Incentive jako skuteczne narzędzie wpływania na wyniki finansowe firmy.
Prowadzący: Krzysztof Michniewicz i Krzysztof Kozak ,firma Incentive Concept.
11.30-12.30 -. Lojalność Dystrybutorów czyli ile mamy udziału w rynku?
Prowadzący: Michał Czerwiński, firma InDreams.
12.30-12.45 –Przerwa kawowa
12.45-13.45 – Promocja sprzedaży jako Event.
Prowadzący : Waldemar Mrugała i Jan Walkiewicz , firma PMI Combera
13.45-14.45 Product Placement podczas eventów -skuteczna i niedroga forma wsparcia sprzedaży.
Prowadzący: Artur Beck, firma Creative Media
14.45-15.00 Przerwa kawowa
15.00-16.00 Zmierz swój event - czyli systemy monitorowania aktywności i ruchu uczestników
Prowadzący: Jan Biłyk, firma Infrared Group
16।00-16.15 Czas na pytania i dyskusję
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz