29 marca 2011

Relacja ze spotkania "Obierz kierunek na eventy " w Warszawie




22 marca br, odbyło się kolejne spotkanie z cyklu „Obierz kierunek na eventy”, organizowane przez Event Managers Club (EMC).Było to już trzecie w tym roku, po Poznaniu i Łodzi, wydarzenie mające na celu prezentację nowej formuły Clubu, a także wymianę wiedzy , doświadczeń oraz kontaktów wśród osób pracujących przy organizacji eventów. W spotkaniu wzięli udział zarówno przedstawiciele agencji eventowych, zleceniodawcy, przedstawiciele hoteli. Nie zabrakło tematów branżowych i oraz ciekawych gości. Uczestników powitała Monika Krusiewicz, właścicielka EMC, która zaprezentowała zebranym ideę, zasady wstąpienia do Clubu, a także plany na 2011 r. Po niej wystąpił Dariusz Matuszewski z firmy Momentum Worldwide, z prezentacją: „Community marketing vs eventy”. Opowiedział uczestnikom o trendach w event marketingu, w szczególności o komunikacji przed , w trakcie i po evencie. Mówił przy tej okazji o dużej roli mediów społecznościowych, które stają się coraz silniejszym narzędziem, wykorzystywanym do promocji eventów . Na przykładzie firmy Nike pokazała jak pomysł na imprezę, współpraca marek, dotarcie do grupy docelowej na Facebooku, może przynieść wymierne efekty firmie. W drugiej części spotkania wystąpił Daniel Błaszkiewicz z Hotelu Anders w Starych Jabłonkach, który zaprezentował możliwości obiektu pod kątem organizacji różnego rodzaju wydarzeń. Położenie nad jeziorem, duży teren wokół hotelu, park linowy, to tylko niektóre zalety hotelu.
-Cieszmy się, że mogliśmy po dłuższej przerwie spotkać się z przedstawicielami branży eventowej w Warszawie, mówi Monika Krusiewicz, Event Managers Club. -Opnie uczestników spotkań z cyklu „Obierz kierunek na eventy”, zarówno w Warszawie jak i w innym miastach, w których już byliśmy ,świadczą o potrzebie spotykania się, dyskutowania, integracji i wymiany kontaktów. Od września cykliczne spotkania będą organizowane w stolicy jak i innych większych miastach. Dla posiadaczy Kart EMC spotkania będą bezpłatne dla innych odpłatnie. Wierzymy, że tego typu inicjatywy przyniosą osobom pracującym w branży eventowej możliwość zdobycia nowej wiedzy i rozwoju, dodaje Monika Krusiewicz.

Podczas spotkania EMC odbyło się rozdanie certyfikatów oraz Kart EMC, a także loteria wizytówkowa z nagrodą w postaci pobytu dla dwóch osób w Hotelu Anders. Wszyscy uczestnicy wydarzenia otrzymali również w prezencie rabat w wysokości 30% na zakup Karty EMC oraz ostatnie wydanie miesięcznika MICE Poland. Nie zabrakło rozmów przy kawie i słodkościach. Chętni mogli skorzystać również z jazdy na torze kartingowym N-Gine Grand Prix. Spotkanie odbyło się 22 marca br, na Torze Cartingowym N-Gine Grand Prix w Centrum Handlowym Blue City w Warszawie.







Brak komentarzy: