23 lutego 2011

Ostatnie dni rekrutacji na studia "Organizacja wydarzeń i sponsoringu"




Wydarzenia są najszybciej rozwijającą się formą komunikacji biznesowej. W okresie ostatnich trzech lat przyrost liczby wydarzeń był w Polsce większy, niż przyrost liczby nowych użytkowników przyłączanych do Internetu. Wydarzenia generują coraz to nowe formy komunikacji z uczestnikami i przyjmują nowe funkcje w marketingu. Wiedza na temat wydarzeń promocyjnych ewoluuje bardzo powoli. W Polsce wydano dotychczas dwie monografie dotyczące event marketingu i kilka publikacji poświęconych sponsoringowi. Naukowców zajmujących się tą tematyką można policzyć na palcach obu rąk. Jednocześnie lawinowo rośnie liczba agencji eventowych i pracujących w nich osób. Konkurencja na tym rynku sprowadza się do podstawowego czynnika: kompetencji.

Proponujemy Państwu udział w szczególnym przedsięwzięciu edukacyjnym - Podyplomowych Studiach Organizacji Wydarzeń i Sponsoringu. To już druga edycja tych studiów, wyjątkowa tematycznie, ale także organizacyjnie: studia są organizowane w cyklu jednosemestralnym (sześć sobotnio-niedzielnych zjazdów: 5-6 i 19-20 marca, 2-3 i 16-17 kwietnia, 7-8 i 21-22 maja oraz 4-5 czerwca 2011 roku w godzinach 9.30-17.30) i nie wymagają napisania końcowej pracy (obowiązuje testowy egzamin).

Uczestnicy studiów otrzymają obszerne materiały pomocnicze i publikacje książkowe z zakresu omawianych zagadnień. Organizatorem studiów jest Wyższa Szkoła Promocji w Warszawie, uczelnia prowadząca studia licencjackie i magisterskie w specjalnościach reklama, PR, projektowanie multimedialne, zarządzanie zasobami ludzkimi.

Kadra

Zajęcia w 4-godzinnych blokach będą prowadzić najbardziej doświadczeni fachowcy z branży i specjalizujący się w tematyce eventowej nauczyciele akademiccy: Marcin Chrząścik (wykładowca, trener, specjalista w zakresie postprodukcji), dr Marek Datko (autor książki pt. "Sponsoring. Strategia, promocja, komunikacja"), dr Janusz Grobicki (expert Centrum im. A. Smitha), prof. Adam Grzegorczyk (autor książki pt. "Sponsoring kultury"), Michał Jabłoński (They.pl), Marta Kalita (Grupa Lakme), Monika Krusiewicz (Event Managers` Club), Łukasz Lazer (MUSIC MODE), Agnieszka Niburska (manager ds. PR HBO), Justyna Ogłozińska (Senior Marketing Brand Manager Claudia), Agnieszka Oleszczuk-Widawska (evenea.pl), Piotr Pietrzak (Havas Sports & Entertainment), Dominika Popiel (WSP), Justyna Subis (SOIT), Jacek Stachera (Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy), Marek Szpendowski (Viva Art Music), Sławomir Wróblewski (Meetings Poland), Sylwia Ziemacka (Euro RSCG 4D).

Opłaty

Opłata za udział w studiach wynosi 4.900 zł (w przypadku płatności w dwóch ratach - 2 x 2.600 zł).

Dla posiadaczy KARTY EMC ( Event Managers Club) opłata za studia wynosi 3.900 zł !

Event Managers Club jest Patronem tych studiów.


Rekrutacja
W semestrze limit miejsc na studiach wynosi 40. O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń. Więcej informacji o studiach podyplomowych znajdziecie Państwo na wsp.pl
Rekrutacja tel: (22) 433 77 33

Brak komentarzy: