Miło mi poinformować , że Event Managers Club rozpoczął współpracę z Międzynarodowymi Targami Gdańskimi przy organizacji targów Event Expo(10-12 kwietnia 2008 r.).
Targi skierowane są do osób odpowiedzialnych za szeroko pojęte eventy w swojej firmie: konferencje, imprezy integracyjne, motywacyjne czy też imprezy towarzyszące wprowadzaniu na rynek nowego produktu oraz właścicieli /managerów hoteli, ośrodków wypoczynkowych, pensjonatów.
Wśród wystawców znajdą się m।in firmy organizujące różnego rodzaju eventy, hotele z zapleczem konferencyjnym, a także firmy dostarczające sprzęt konferencyjny , multimedialny
i muzyczny oraz gadżety reklamowe.
Drugiemu dniu targów (11 kwietnia) towarzyszyć będzie konferencja „Edukacja , jakość, profesjonalizm”,której patronem jest Event Managers Club.
Konferencja koncentrować się będzie na tematach związanych z edukacją, wymianą doświadczeń oraz jakością usług. Wśród prelegentów będą zarówno goście z Polski jak i za granicy , którzy podzielną się swoją wiedzą i doświadczeniem.
-Wierzę, że wymiana poglądów, dyskusje oraz ciągła nauka i doskonalenie swoich umiejętności może doprowadzić do wypracowania standardów w branży eventowej, a tym samym do podniesienie jakości usług, mówi Monika Krusiewicz, założycielka Event Managers Club.
-Chciałabym, aby wiedza , że wiedza zdobyta podczas konferencji otworzyła firmom eventowym nowe możliwości i perspektywy , które zapewnią im sukces na rynku eventów, dodaje Krusiewicz.
Pierwszego dnia targów ( 10 kwietnia ) odbędzie się otwarte seminarium : "Kariera w branży eventowej". Seminarium skierowane jest do młodych ludzi, którzy swoją karierę planują związać z branżą eventową, a także do firm eventowych i hoteli , które planują zatrudniać nowych pracowników.,
Uczestnicy seminarium dowiedzą się m.in. jak budować ścieżkę kariery, jakie kompetencje i wiedzę powinny posiadać osoby które planują zawodowo organizować różnego rodzaju imprezy oraz jaki w rzeczywistości wygląda praca w eventach i jakie wyzwania niesie ze sobą. Firmy eventowe dowiedzą się zaś jak skutecznie zdobywać nowych pracowników.
Tego samego dnia równolegle odbywać się będzie seminarium "Event jako skuteczne narzędzie HR". Uczestnicy dowiedzą się m.in jak event może wpłynąć na relacje pracownik -pracodawca, jak odpowiednio podejść do organizacji szkolenia czy imprezy integracyjnej, aby przyniosła określony efekt.
Swoją wiedzą i doświadczeniem podzielą się praktycy i eksperci od lat związani z rynkiem eventów. Współorganizatorem seminarium jest Event Managers Club.
Patronat medialny nad seminarium objęła Grupa Modus , właściciel portalu www.kariera.com.pl oraz wydawca informatora „Kariera".
Imprezą towarzyszącą drugiemu dniu targów będzie wieczorne party z okazji I urodzin Event Managers Club.
Targi skierowane są do osób odpowiedzialnych za szeroko pojęte eventy w swojej firmie: konferencje, imprezy integracyjne, motywacyjne czy też imprezy towarzyszące wprowadzaniu na rynek nowego produktu oraz właścicieli /managerów hoteli, ośrodków wypoczynkowych, pensjonatów.
Wśród wystawców znajdą się m।in firmy organizujące różnego rodzaju eventy, hotele z zapleczem konferencyjnym, a także firmy dostarczające sprzęt konferencyjny , multimedialny
i muzyczny oraz gadżety reklamowe.
Hasłem przewodnim targów jest "Kreatywność-to Was wyróżnia!
Branża eventowa zaliczana jest do jednych z najbardziej kreatywnych. To od pomysłowości Event Managerów zależy sukces niejednej imprezy.
Wychodząc naprzeciw tej idei organizatorzy wprowadzili innowacyjne zasady prezentowania się na targach . Nie proponują wynajmu standardowego stoiska ograniczonego ściankami, ladą, tym co uniemożliwia oddanie charakteru działalności. Udostępniają za to niczym nieograniczoną powierzchnię wystawienniczą.
Oznacza to , że firmy mogą same aranżować swoje stoiska. To od ich pomysłowości zależeć będzie ich wygląd, a tym samym zainteresowanie odwiedzających.
Aby zachęcić potencjalnych wystawców do kreatywności ogłaszono konkurs na najciekawsze stoisko.
Szczegóły dotyczące możliwości wystawiania się oraz regulamin konkursu znajdują się na stronie www.eventexpo.plBranża eventowa zaliczana jest do jednych z najbardziej kreatywnych. To od pomysłowości Event Managerów zależy sukces niejednej imprezy.
Wychodząc naprzeciw tej idei organizatorzy wprowadzili innowacyjne zasady prezentowania się na targach . Nie proponują wynajmu standardowego stoiska ograniczonego ściankami, ladą, tym co uniemożliwia oddanie charakteru działalności. Udostępniają za to niczym nieograniczoną powierzchnię wystawienniczą.
Oznacza to , że firmy mogą same aranżować swoje stoiska. To od ich pomysłowości zależeć będzie ich wygląd, a tym samym zainteresowanie odwiedzających.
Aby zachęcić potencjalnych wystawców do kreatywności ogłaszono konkurs na najciekawsze stoisko.
Drugiemu dniu targów (11 kwietnia) towarzyszyć będzie konferencja „Edukacja , jakość, profesjonalizm”,której patronem jest Event Managers Club.
Konferencja koncentrować się będzie na tematach związanych z edukacją, wymianą doświadczeń oraz jakością usług. Wśród prelegentów będą zarówno goście z Polski jak i za granicy , którzy podzielną się swoją wiedzą i doświadczeniem.
-Wierzę, że wymiana poglądów, dyskusje oraz ciągła nauka i doskonalenie swoich umiejętności może doprowadzić do wypracowania standardów w branży eventowej, a tym samym do podniesienie jakości usług, mówi Monika Krusiewicz, założycielka Event Managers Club.
-Chciałabym, aby wiedza , że wiedza zdobyta podczas konferencji otworzyła firmom eventowym nowe możliwości i perspektywy , które zapewnią im sukces na rynku eventów, dodaje Krusiewicz.
Pierwszego dnia targów ( 10 kwietnia ) odbędzie się otwarte seminarium : "Kariera w branży eventowej". Seminarium skierowane jest do młodych ludzi, którzy swoją karierę planują związać z branżą eventową, a także do firm eventowych i hoteli , które planują zatrudniać nowych pracowników.,
Uczestnicy seminarium dowiedzą się m.in. jak budować ścieżkę kariery, jakie kompetencje i wiedzę powinny posiadać osoby które planują zawodowo organizować różnego rodzaju imprezy oraz jaki w rzeczywistości wygląda praca w eventach i jakie wyzwania niesie ze sobą. Firmy eventowe dowiedzą się zaś jak skutecznie zdobywać nowych pracowników.
Tego samego dnia równolegle odbywać się będzie seminarium "Event jako skuteczne narzędzie HR". Uczestnicy dowiedzą się m.in jak event może wpłynąć na relacje pracownik -pracodawca, jak odpowiednio podejść do organizacji szkolenia czy imprezy integracyjnej, aby przyniosła określony efekt.
Swoją wiedzą i doświadczeniem podzielą się praktycy i eksperci od lat związani z rynkiem eventów. Współorganizatorem seminarium jest Event Managers Club.
Patronat medialny nad seminarium objęła Grupa Modus , właściciel portalu www.kariera.com.pl oraz wydawca informatora „Kariera".
Imprezą towarzyszącą drugiemu dniu targów będzie wieczorne party z okazji I urodzin Event Managers Club.
Szczegółowy program targów i imprez towarzyszących wkrótce!
Członkom Event Managers Club przysługują rabaty w wysokości 15 % na powierzchnię targową oraz 15 % na udział we wszystkich wydarzeniach towarzyszacym targom Event Expo czyli konferencję „Edukacja, jakość , profesjonalizm i party z okazji I urodzin Event Managers Club.

W razie jakichkolwiek pytań proszę o kontakt: Monika Krusiewicz, monika.krusiewicz@gmail.com, 0692 44 86 87
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz