7 listopada 2008

Drugie spotkanie Event Managers Clubu w Trójmieście

Do tej pory warsztaty Event Managers Club odbywały się tylko w Warszawie, ale przyszedł czas na spotkania również w Trójmieście. Warsztaty, współorganizowane przez Kombinat Artystyczny, odbywają się w Galerii Malt w Sopocie.
Drugie spotkanie dotyczyło wizerunku – zarówno w realu jak i wirtualu। O dress codzie i współczesnym wizerunku event managera opowiadała Joanna Kapcewicz – Tajemincekobiety।pl। Strój powinien być dopełnieniem osoby, a nie przyćmiewać osobowość। Dlatego warto rozpoznać swój styl – klasyczny, romantyczny, tradycyjny czy sportowy – zachęcała Joanna। Nasz ubiór powinien być kompletny i spójny z naszą osobowością, żeby był prawdziwy। Wpływa on bowiem na nasze postrzeganie siebie, oraz na to jak inni nas widzą. Po przerwie kawowej przygotowanej przez Galerię Malt o wizerunku firmy w Internecie opowiadał Tomasz Nadolny, niezależny ekspert ds. e-marketingu, cmtconsulting.pl. Na podstawie raportu Gemius zaprezentował ciekawy podział Internautów na laików, pragmatyków, rozrywkowych, odkrywców, gaduł i maniaków komputerowych. W zależności od typu użytkownika sieci powinniśmy przygotować pod niego konkretne funkcjonalności naszych stron www. Tym samym nasze strony będą oglądane przez wszystkie grupy. Pan Tomasz przedstawił konkretne przykłady serwisów i stron internetowych, które są perfekcyjnie zbudowane również pod mechanizmy wyszukiwarek. Tematyka spotkania była efektem zapotrzebowania wyrażonego w ankietach. Uczestnicy nadzwyczaj wysoko ocenili prezentowane treści oraz zaproponowali problematykę kolejnych warsztatów.

II warsztaty Event Managers Club w Trójmieście, 7 października, Galeria Malt, Sopot।












Brak komentarzy: