Każde kolejne spotkanie pokazuje, że idea Event Managers Clubu cieszy się coraz większym zainteresowaniem. Dowodem na to jest coraz większa liczba uczestników i pozytywne opinie na temat działalności Clubu. Na siódme już warsztaty przybyło ponad 50 osób. Jak sami twierdzą zachęciły ich przede wszystkim ciekawe tematy i możliwość poznania osób z branży.
-Głównym powodem mojego uczestnictwa w warsztatach byłą chęć poznania ludzi z branży. Pomysłami się nie wymienimy, ale zawsze miło wiedzieć, że event to konkretni ludzie, a najlepiej znajomi. Brakuje informacji o eventach, brakuje samej wiedzy, ze projekt projektowi nie równy i nasz rynek już jest podzielony na kilka segmentów. Podobał misię wykład Justyny Piesiewicz, podczas, którego przedstawiła ciekawe badania mówiące o sposobie patrzenia klienta na agencje, mówi Marzena Mikosz, jedna z uczestniczek warsztatu, z Impresariatu.
Spotkanie składało się z dwóch bloków tematycznych. Jako pierwsza temat zaprezentowała Justyna Piesiewicz, Dyrektor Marketingu i PR w firmie Accreao Taxand.
W swojej prezentacji przedstawiła m.in. wyniki badań przeprowadzone na 56 przedsiębiorstwach na przełomie 2007/2008. Badania pokazały w jaki sposób firmy podchodzą do eventów. Wnioski z badania to m.in.:
-Według przedsiębiorców udział w konferencjach oraz obecność w Internecie znacząco wpływa na wizerunek.
- Jednynie 4% firm chętnie bierze udział w imprezach masowych.
-Możliwość spotkania potencjalnych klientów oraz zwrot z nakładów na event to główne czynniki wpływające na decyzję o sponsoringu eventu.
-Przedsiębiorcy decydyją się na udział w evencie jeżeli jego tematyka będzie ciekawa.
-Organizator , uczestnik i sponsor oczekuje: dobrej organizacji, oddźwięku w mediach, nawiązania kontaktów.
Drugim prelegentem był Michał Czerniak, członek zarządu firmy Brill AV Media, który przybliżył Event Managerom techniczne aspekty organizacji eventów. Mówił m.in. o tym jak istotna jest dobra komunikacja między agencją eventową a firmą dostarczająca zarówno sprzęt nagłośnieniowy, tłumaczeniowy czy oświetleniowy. Przekazanie sobie wzajemnie jak najwięcej informacji tj. miejsca eventu, liczba uczestników, wielkość sali konferencyjnej, parametrów technicznych urządzeń, który już są w danym obiekcie może przyczynić do uniknięcia wielu błędów i okazać się kluczem do sukcesu imprezy.
Przybliżył również uczestnikom kilka nazw urządzeń używanych podczas różnych rodzajów eventów i powiedział też do czego dane urządzenie można wykorzystać i w jaki sposób może wpłynąć ono na jakość imprezy.
Podczas spotkania nie zabrakło też niespodzianki dla uczestników.
Zgodnie z ideą promowaną przez Event Manangers Club, że „Nie samymi eventami Event Manager żyje „ odbyło się losowanie wizytówek. Do wygrania było tradycyjnie coś dla ciała i ducha. Tym razem były to masaże z dojazdem do firmy ufundowane „Ekipę Masującą”.
-Inicjatywę spotkań dla Event Managerów oceniam bardzo wysoko. Wymiana doświadczeń w tej grupie zawodowej jest bezcenna. Jeśli chodzi o wartość merytoryczną, przyznam, że szczególnie pierwsza prezentacja wydaje się, że była wstępem do całego tematu eventu jako narzędzia PR. Myślę, że warto ten wątek rozwinąć. Podobało mi się porównanie oczekiwań klientów w odniesieniu do organizatorów. To doskonale to pokazuje rozbieżności w obu grupach, mówi Agnieszka Zielińska, Event Co-ordinator z PolandMonthly. -Cieszę się, że mogłam uczestniczyć w tych warsztatach i na pewno będę częstym uczestnikiem spotkań Event Managers Club, dodaje Zielińska.

VII warsztaty Event Managers Club odbyły się 12 maja br. w sali konferencyjnej nad Clubem70 w Warszawie.
Więcej zdjęć z warsztatów znajduje się w zakładce „Ciekawe linki”.
-Głównym powodem mojego uczestnictwa w warsztatach byłą chęć poznania ludzi z branży. Pomysłami się nie wymienimy, ale zawsze miło wiedzieć, że event to konkretni ludzie, a najlepiej znajomi. Brakuje informacji o eventach, brakuje samej wiedzy, ze projekt projektowi nie równy i nasz rynek już jest podzielony na kilka segmentów. Podobał misię wykład Justyny Piesiewicz, podczas, którego przedstawiła ciekawe badania mówiące o sposobie patrzenia klienta na agencje, mówi Marzena Mikosz, jedna z uczestniczek warsztatu, z Impresariatu.
Spotkanie składało się z dwóch bloków tematycznych. Jako pierwsza temat zaprezentowała Justyna Piesiewicz, Dyrektor Marketingu i PR w firmie Accreao Taxand.
W swojej prezentacji przedstawiła m.in. wyniki badań przeprowadzone na 56 przedsiębiorstwach na przełomie 2007/2008. Badania pokazały w jaki sposób firmy podchodzą do eventów. Wnioski z badania to m.in.:
-Według przedsiębiorców udział w konferencjach oraz obecność w Internecie znacząco wpływa na wizerunek.
- Jednynie 4% firm chętnie bierze udział w imprezach masowych.
-Możliwość spotkania potencjalnych klientów oraz zwrot z nakładów na event to główne czynniki wpływające na decyzję o sponsoringu eventu.
-Przedsiębiorcy decydyją się na udział w evencie jeżeli jego tematyka będzie ciekawa.
-Organizator , uczestnik i sponsor oczekuje: dobrej organizacji, oddźwięku w mediach, nawiązania kontaktów.
Drugim prelegentem był Michał Czerniak, członek zarządu firmy Brill AV Media, który przybliżył Event Managerom techniczne aspekty organizacji eventów. Mówił m.in. o tym jak istotna jest dobra komunikacja między agencją eventową a firmą dostarczająca zarówno sprzęt nagłośnieniowy, tłumaczeniowy czy oświetleniowy. Przekazanie sobie wzajemnie jak najwięcej informacji tj. miejsca eventu, liczba uczestników, wielkość sali konferencyjnej, parametrów technicznych urządzeń, który już są w danym obiekcie może przyczynić do uniknięcia wielu błędów i okazać się kluczem do sukcesu imprezy.
Przybliżył również uczestnikom kilka nazw urządzeń używanych podczas różnych rodzajów eventów i powiedział też do czego dane urządzenie można wykorzystać i w jaki sposób może wpłynąć ono na jakość imprezy.
Podczas spotkania nie zabrakło też niespodzianki dla uczestników.
Zgodnie z ideą promowaną przez Event Manangers Club, że „Nie samymi eventami Event Manager żyje „ odbyło się losowanie wizytówek. Do wygrania było tradycyjnie coś dla ciała i ducha. Tym razem były to masaże z dojazdem do firmy ufundowane „Ekipę Masującą”.
-Inicjatywę spotkań dla Event Managerów oceniam bardzo wysoko. Wymiana doświadczeń w tej grupie zawodowej jest bezcenna. Jeśli chodzi o wartość merytoryczną, przyznam, że szczególnie pierwsza prezentacja wydaje się, że była wstępem do całego tematu eventu jako narzędzia PR. Myślę, że warto ten wątek rozwinąć. Podobało mi się porównanie oczekiwań klientów w odniesieniu do organizatorów. To doskonale to pokazuje rozbieżności w obu grupach, mówi Agnieszka Zielińska, Event Co-ordinator z PolandMonthly. -Cieszę się, że mogłam uczestniczyć w tych warsztatach i na pewno będę częstym uczestnikiem spotkań Event Managers Club, dodaje Zielińska.

VII warsztaty Event Managers Club odbyły się 12 maja br. w sali konferencyjnej nad Clubem70 w Warszawie.
Więcej zdjęć z warsztatów znajduje się w zakładce „Ciekawe linki”.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz